Založ si blog

Preto, lebo. . .

Dnes som vám sľúbila tie dôvody, takže dnes ich aj dostanete. Len som si nie celkom istá tým, či to, čo sa dozviete, sa vám bude páčiť. Pretože…

Niektorí z vás možno v sebe cítite homosexuálne sklony, či náklonnosti. A to je ešte v poriadku. Tá druhá vec, praktizovanie homosexuality, však už správna nie je. Rozoberme si to ale postupne.

To, že v sebe cítite homosexuálne sklony, je síce zvláštne a znepokojujúce, ale z hľadiska morálky je to OK. Pretože tým ešte nič nekonáte, nikoho nepohoršujete, nikoho na nič nenavádzate, a nikomu neubližujete. Ak by ste to robili, alebo to už aj naozaj robíte, musím vám povedať, že to je už nemorálne. Aj keď  v mnohých krajinách sveta je homosexuálne správanie povolené, alebo dokonca blahosklonne podporované, jedno je isté, a to to, že sexuálne stýkanie sa s partnerom rovnakého pohlavia je nielenže nemorálne, ale dokonca aj ´nenormálne´. Tak isto ako promiskuitné správanie medzi heterosexuálnymi partnermi, – a hovorte si na to, čo chcete… 🙂

 

Možno si pomyslíte, že takto idem vlastne proti sebe, ale nie je to tak. Len chcem vyjadriť svoj názor a povedať pravdu, ktorú si mnohí asi ešte neuvedomili. Alebo si ju len naschvál nechcú pripustiť, pretože žiť nemorálne im zatiaľ vyhovuje…

Chápem, že týmto vyjadrením mnohých z vás minimálne pobúrim, ak nie rovno naštvem, ale je to tak. Človek síce nemôže za to, čo cíti, ale môže za to, čo robí a ako sa správa. A keďže aj sexuálne správanie je správanie, mal by si byť každý vedomý toho, čo koná. A prečo to koná.

Ja si takéhoto správania, i dôsledkov, vedomá som. Preto to nerobím. Možno tým niekedy trochu trpím, ale dá sa to vydržať… A pokiaľ mi bude aspoň trochu záležať na morálke, tak homosexuálne správanie ani robiť nebudem.

Možno si poviete, že to nechcem robiť len preto, že na to nemám odvahu… A ja, ak mám povedať pravdu, tak si musím tento fakt priznať. Nie je to však len tento jediný dôvod. Okrem nedostatku odvahy vystupovať na verejnosti so ženou (pretože ja, ako nelezbička, sa nechcem správať ´lezbicky´), mi ide aj o tú druhú vec, a to o (spoločenskú a kresťanskú) morálku. Je to teda asi tak 50/50.

Ľudia okolo mňa by jednak nepochopili, že nie som lesba, a jednak, keď som už raz kresťan a viem, že toto správne nie je, tak to robiť nebudem, aj keď ma to láka. Viem sa zaprieť a ovládať..! A radšej budem aj navždy sama, a nešťastná, ako by som mala praktizovať nedovolený homosexuálny styk so ženou..!

 

Ehm, to ´navždy sama a nešťastná´ som teraz asi trochu prehnala, ale o to mi vlastne šlo. Aby som vám ukázala moje dôvody, prečo nechcem žiť homosexuálne, a ani promiskuitne. Dúfam však, že takto zle sa to so mnou nikdy neskončí… Pretože verím v pravé dobro a v pravú lásku, a tie, snáď, ešte existujú. A vždy sa ešte môže niečo zmeniť… Nielen moje plány do budúcnosti, ale aj noví ľudia, ktorí prichádzajú do môjho života. A možno raz, keď nájdem tú pravú… 🙂

Môj nesplnený sen

08.01.2016

Pamätám si, že počas celého svojho života som vždy chcela len jednu jedinú vec. Byť chalanom! Narodiť sa ako ten slobodný, nezávislý a bláznivý chalanisko, ktorého každý akceptuje, rešpektuje, a nikto sa ho nesnaží meniť, či príliš často mu niečo dohovárať. To bolo to NAJ, čo som vždy chcela. Okrem toho, samozrejme, som chcela aj veľa iných vecí, ale toto bolo [...]

Radšej autíčka

12.11.2014

Nikdy som nechcela byť dievčaťom, a nikdy som sa ním ani necítila byť. Nikdy som sa nehrala s nijakými bábikami, i keď som ich mala dosť, pretože ma to nikdy nebavilo. Vždy som sa bavila len s autíčkami, zvieratkami, kockami, loptami, igráčikmi alebo s PVC vojačikmi… Radšej som sa vždy hrala na vojaka, policajta, rytiera, tiráka či chovateľa zvierat, ako na [...]

Obdivujem ženy

31.10.2014

Odjakživa sa mi dievčatá a ženy páčia, ale ešte nikdy som to žiadnej nepovedala a ani sa so žiadnou sexuálne nestýkala. Všetky moje kamošky ma vždy považovali za úplne normálnu babu, ktorej sa páčia len a len chalani. O mojej opačnej preferencii nemali ani poňatia. Možno, keby som sa im vtedy úprimne priznala, tak by dokázali pochopiť, že sa mi páčia baby preto, [...]

Jaroslaw Kaczyński

Líder opozičnej PiS Kaczyňski: Kandidujeme do europarlamentu, aby sme odmietli Green Deal

27.04.2024 22:09

Európska zelená dohoda bude podľa Kaczyńského pre Poľsko znamenať i čoraz vyššie ceny energií, ale aj nárast cien "prakticky vo všetkých oblastiach".

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

transient

POZOR! Vstup na vlastné riziko!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 16503x
Priemerná čítanosť článkov: 1650x

Autor blogu

Kategórie