Založ si blog

Nie som lezbička, ale trans

Naozaj! Nemôžem za to, že Boh stvoril ženy, nemôžem za to, že stvoril mňa a nemôžem ani za to, že dopustil, že sa mi tie ženy páčia. Iba ak by boli len mámivým pokušením, ktorému sa musím vždy zďaleka vyhýbať..!

 

Ak teraz čakáte, že vám konečne popíšem tie moje zážitky plné sexuálnych orgií a vyznaní lásky, tak vás asi sklamem. Teda celkom určite sklamem. Pretože žiadne také u mňa neboli, a ja klamať nechcem, a ani nebudem. Nie je to potrebné. Nepovažujem to za potrebné ja sama. Klamstva okolo vás máte predsa viac než dosť. Až priveľa. Aj tých erotických príhod, ktoré (možno) hľadáte. Ja nie…

Alebo teda dobre… tak aj ja. Niekedy. Ale len veľmi zriedka. A len na čítanie. Obyčajné čítanie neobyčajných príbehov. Nie prízemných a vulgárnych, ale tých s vysokou umeleckou kvalitou. Čuduj sa svete, dajú sa nájsť aj také. Nielen v knihách, ale dokonca aj na nete. Zdroj vám však neprezradím, aj keby ste sa postavili na hlavu. 🙂 Nechcem vás totiž pohoršovať.

Len k meritu veci prezrádzam, ako to so mnou je. Šteklivé a pritom inteligentné texty sú jedinou erotickou fantáziou a hriechom, ktorému sa v tejto oblasti oddávam. Aj to však naozaj zriedka.

Samozrejme, nerátam k tomu svoje nočné sny, ktoré sa mi, samé od seba, v noci prisnijú… Ak mi chcete nahovoriť, že si za ne môžem sama, pretože si čítam tie oplznosti, tak vám to musím vyvrátiť. Pretože za prvé, – nevieme, či to s tým čítaním naozaj súvisí, za druhé, – ako som sa už vyjadrila, nie sú to žiadne oplznosti, a za tretie, každý z nás občas zhreší, ja aj vy. A ja som sa s týmto tu už priznala.

Nie som na to hrdá, ale myslím, že je to ľudské. Boh nás asi naschvál spravil nedokonalými, aby sme sa tými dokonalými postupne stávali. Neviem, či je to tak naozaj, ale aj to je jedna z možných hypotéz, prečo sú ľudia takí, akí sú… A pre mňa je uveriteľná pomerne dosť, takže jej verím.

Aby som sa však vrátila k veci. Naozaj nie som lezbička, hoci ženy veľmi obdivujem a páčia sa mi. Keby som chcela, vedela by som si predstaviť aj s nejakou žiť, ale ja nechcem. Nechcem ani teraz, a zrejme ani nikdy inokedy.  Prečo? Lebo! Dôvody vám poviem nabudúce.

Môj nesplnený sen

08.01.2016

Pamätám si, že počas celého svojho života som vždy chcela len jednu jedinú vec. Byť chalanom! Narodiť sa ako ten slobodný, nezávislý a bláznivý chalanisko, ktorého každý akceptuje, rešpektuje, a nikto sa ho nesnaží meniť, či príliš často mu niečo dohovárať. To bolo to NAJ, čo som vždy chcela. Okrem toho, samozrejme, som chcela aj veľa iných vecí, ale toto bolo [...]

Radšej autíčka

12.11.2014

Nikdy som nechcela byť dievčaťom, a nikdy som sa ním ani necítila byť. Nikdy som sa nehrala s nijakými bábikami, i keď som ich mala dosť, pretože ma to nikdy nebavilo. Vždy som sa bavila len s autíčkami, zvieratkami, kockami, loptami, igráčikmi alebo s PVC vojačikmi… Radšej som sa vždy hrala na vojaka, policajta, rytiera, tiráka či chovateľa zvierat, ako na [...]

Obdivujem ženy

31.10.2014

Odjakživa sa mi dievčatá a ženy páčia, ale ešte nikdy som to žiadnej nepovedala a ani sa so žiadnou sexuálne nestýkala. Všetky moje kamošky ma vždy považovali za úplne normálnu babu, ktorej sa páčia len a len chalani. O mojej opačnej preferencii nemali ani poňatia. Možno, keby som sa im vtedy úprimne priznala, tak by dokázali pochopiť, že sa mi páčia baby preto, [...]

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Titanic - fotografia ľadovca

Hodinky najbohatšieho muža na Titaniku sa predali za viac ako milión libier

28.04.2024 16:28

Zlaté vreckové hodinky, ktoré patrili najbohatšiemu cestujúcemu na palube Titaniku, sa predali za takmer 1,2 milióna libier.

transient

POZOR! Vstup na vlastné riziko!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 16516x
Priemerná čítanosť článkov: 1652x

Autor blogu

Kategórie