Založ si blog

Môžu byť trans šťastní?

Vždy som chcela byť šťastná a spokojná, ja som však nikdy nebola ani len zmierená s tým, kto som. Naozaj spokojná som nebývala takmer nikdy, a veľmi dlho som si myslela, že sa mi to už ani nikdy nepodarí.  Myslela som si, že s tým, čo je, budem maximálne tak trošku zmierená, ale určite nikdy nie spokojná, či dokonca šťastná.

Ale mýlila som sa, našťastie.  Nanešťastie však nie veľmi.  Pretože už viem, že šťastná môžem byť len vtedy, ak som celkom sama sebou a nemusím sa vôbec pretvarovať. Nerada sa hrám na ženu s veľkým Ž alebo na lovkyňu mužov, to už radšej sama pôjdem uloviť niečo dobré pod zub… 🙂

Viem, že fyzicky som žena, no psychicky som skôr muž. Tešia ma typicky mužské zábavky a veci, ale nevyhýbam sa ani tým ženským. Vždy sa snažím o rovnováhu týchto síl v sebe, aby som vždy mala nad vecami nadhľad a nevidela ich iba jedným, či jednopohlavným pohľadom.

Teším sa zo svojej schopnosti pozerať sa na veci dvoma rôznymi pohľadmi, pretože to robí môj život pestrejším a zaujímavejším. To je však asi jediná výhoda, ktorú mi takýto stav prináša.

Inak sú to skôr problémy, ktoré prevažujú, a ktoré s tým všetkým súvisia. Musím sa s tým všetkým vždy nanovo vyrovnávať a vidieť v tom čo možno najviac dobrého.

Som presvedčená, že keby som bola spokojným a šťastným dieťaťom už vo svojom ranom detstve, nikdy by som neskôr nemala také problémy s inými, a sama so sebou, aké som mala. Všetky má teda na svedomí práve moja nespokojnosť a nevyrovnanosť s tým, ako som sa videla  a čo voľakedy bolo. Mnoho dlhých rokov som prežila v absolútnom nešťastí a nepochopení, pretože som nikomu nedokázala vysvetliť, čo mi je.  A naozaj nikto ma nechápal! Vtedy sa o nešťastníkoch menom trans toho ešte veľa nevedelo… Dnes je to už, našťastie, iné…

Ak chcete vedieť  niečo viac, a vidieť niečo naozaj nezvyčajné a ohromujúce, pozrite si cez youtube hocijaké video s názvom ftm alebo mtf. A verím, že až potom objavíte, čo je to tá naozajstná a ohromujúca premena človeka, a akí sme si my všetci, muži aj ženy, navzájom veľmi podobní!

Fyzicky i psychicky.

Môj nesplnený sen

08.01.2016

Pamätám si, že počas celého svojho života som vždy chcela len jednu jedinú vec. Byť chalanom! Narodiť sa ako ten slobodný, nezávislý a bláznivý chalanisko, ktorého každý akceptuje, rešpektuje, a nikto sa ho nesnaží meniť, či príliš často mu niečo dohovárať. To bolo to NAJ, čo som vždy chcela. Okrem toho, samozrejme, som chcela aj veľa iných vecí, ale toto bolo [...]

Radšej autíčka

12.11.2014

Nikdy som nechcela byť dievčaťom, a nikdy som sa ním ani necítila byť. Nikdy som sa nehrala s nijakými bábikami, i keď som ich mala dosť, pretože ma to nikdy nebavilo. Vždy som sa bavila len s autíčkami, zvieratkami, kockami, loptami, igráčikmi alebo s PVC vojačikmi… Radšej som sa vždy hrala na vojaka, policajta, rytiera, tiráka či chovateľa zvierat, ako na [...]

Obdivujem ženy

31.10.2014

Odjakživa sa mi dievčatá a ženy páčia, ale ešte nikdy som to žiadnej nepovedala a ani sa so žiadnou sexuálne nestýkala. Všetky moje kamošky ma vždy považovali za úplne normálnu babu, ktorej sa páčia len a len chalani. O mojej opačnej preferencii nemali ani poňatia. Možno, keby som sa im vtedy úprimne priznala, tak by dokázali pochopiť, že sa mi páčia baby preto, [...]

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:15

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

transient

POZOR! Vstup na vlastné riziko!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 16496x
Priemerná čítanosť článkov: 1650x

Autor blogu

Kategórie