Založ si blog

6. 9. nie je 69

Tak ako ani to, čo tu budem písať, nebude úchylný exhibicionizmus ale úprimné vyjadrovanie mojich zážitkov, pocitov a názorov, ktoré zatiaľ neviem dať najavo inak.

Chcem písať najmä o rodovej ne-rovnosti (nie o sexe), o kultúrnych a spoločenských rozdieloch, o našich stereotypoch, predsudkoch a obavách jeden z druhého.

Najskôr vám však musím povedať aj niečo o sebe, pretože všetko, čo sem budem písať, sa nejakým spôsobom bude dotýkať aj mojich osobných zážitkov a poznania, ktoré som nadobudla.

 

Nie je vôbec ľahké niečo začínať, ale keďže som sa tak už raz rozhodla, nebudem to ďalej odkladať (moderným slovom prokrastinovať), ale vysypem vám to rovno dnes, 6.9. 2014.  Zaujímavé, že to vyšlo práve na tento deň. Nijako som to na tento deň neplánovala. No asi to tak malo byť… Aspoň si to lepšie zapamätáte. 🙂

Väčšina ľudí chápe číslo 69 iba z toho erotického hľadiska, no ja v ňom vidím niečo iné. A niečo oveľa viac. Vidím v ňom spojenie dvoch protichodných síl, dokonalý symbol vzájomnej prepletenosti Jin a Jang. Každý z nás ich v sebe má, no každý v inej miere. Niekto sa cíti byť viac Jin, niekto zas Jang. Nezáleží to od fyzického pohlavia, ale od našich duší. Je to o tom, že sa všetci navzájom dopĺňame a potrebujeme. Každý z nás je trošku iný, nikto z nás však, (vo svojej najhlbšej podstate), nie je niekým viac ako ten druhý. Všetci sme si (žiaľ, často len na duchovnej úrovni), absolútne rovní a rovnocenní, muži i ženy. A práve o tomto chcem písať…

O tej nerovnováhe, a o potrebe vzájomného vyváženia, rešpektu a tolerancie. O šťastí a láske.

Ďalší článok už čoskoro.

Môj nesplnený sen

08.01.2016

Pamätám si, že počas celého svojho života som vždy chcela len jednu jedinú vec. Byť chalanom! Narodiť sa ako ten slobodný, nezávislý a bláznivý chalanisko, ktorého každý akceptuje, rešpektuje, a nikto sa ho nesnaží meniť, či príliš často mu niečo dohovárať. To bolo to NAJ, čo som vždy chcela. Okrem toho, samozrejme, som chcela aj veľa iných vecí, ale toto bolo [...]

Radšej autíčka

12.11.2014

Nikdy som nechcela byť dievčaťom, a nikdy som sa ním ani necítila byť. Nikdy som sa nehrala s nijakými bábikami, i keď som ich mala dosť, pretože ma to nikdy nebavilo. Vždy som sa bavila len s autíčkami, zvieratkami, kockami, loptami, igráčikmi alebo s PVC vojačikmi… Radšej som sa vždy hrala na vojaka, policajta, rytiera, tiráka či chovateľa zvierat, ako na [...]

Obdivujem ženy

31.10.2014

Odjakživa sa mi dievčatá a ženy páčia, ale ešte nikdy som to žiadnej nepovedala a ani sa so žiadnou sexuálne nestýkala. Všetky moje kamošky ma vždy považovali za úplne normálnu babu, ktorej sa páčia len a len chalani. O mojej opačnej preferencii nemali ani poňatia. Možno, keby som sa im vtedy úprimne priznala, tak by dokázali pochopiť, že sa mi páčia baby preto, [...]

Russia Ukraine

Zničme Rusom Krymský most, ozýva sa opäť z Kyjeva. Príde úder naraz zo vzduchu aj z mora?

24.04.2024 10:00

Aké zbrane by Ukrajinci potrebovali, aby udreli na most ponad Kerčský prieliv? Možno nielen rakety, ale aj bezpilotné lietadlá a námorné drony.

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

transient

POZOR! Vstup na vlastné riziko!

Štatistiky blogu

Počet článkov: 10
Celková čítanosť: 16491x
Priemerná čítanosť článkov: 1649x

Autor blogu

Kategórie